25 juli 2010

Söndag

oj var lite onödigt hård mot min älskade sambo i förra inlägget... han gick senare med på att äta kinamat (jag åt sushi som bestämt) och så åkte vi hem till Jimmy och Sara och tittade på MIB 2... :) Jag älskar min pojkvän <3<3

Idag åkte Bebis hem.. (alltså mammas katt Tirsa, som jag döpt om till Bebis, för hon kändes mer som bebis än som Tirsa)... hon har bott hos oss sedan i torsdags och Hymz blev lite väl speedad på slutet... han tyckte att det var fruktansvärt roligt att busa med bebis och bebis tycjjte att det var roligt ända till Hymz bet henne hårt, så skrek hon... så det var full fart hela natten till idag... så en annan hade lite svårt att sova...

Kommer dock att sakna bebis... :(

Nu sitter jag och äter kakor i min ensamhet... Mattias är hon Elis och Maria och tittar på film, men det är bara bra, för då får jag titta på mina spökprogram i godan ro... :)

Förresten så blev vi med gräsklippare i fredags! :D Den är jättefin och gräsmattan har nog aldrig varit så fin som den är nu! ;) hihi

natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers