5 juli 2010

Summa summarum...

Emelie: Hur ser du ens att jag har ett halsband på mig på bilden?? Jag ser det knappast... Men det är iaf mitt H&M halsband...

Fy f*an vad dålig jag har varit på att uppdatera nu... ligger en hel vecka efter känns det som... Jaha.. iaf så köpte jag ju IKEA möblerna och de är ihopmonterade, men inte uppsatta på väggar etc. (Emelie som undrade)

I Onsdags så hade vi Birgitta, Elin och Ted på middag... Mattias slog på stort igen och bjöd på tre rätters... fast förrätt och efterrätt var de samma som när vi bjöd Jimmy och Sara på middag häromsistens... men det känns som det är säsongsbetonade rätter i varje fall! :D

Slut efter en jobbvecka på fem jobbpass i rad, så gick vi ut fyra tjejer från jobbet och tog en drink i lördags.. det var jag, Sandra, Sara K och Elin E... och trevligt var det... jag och Sandra blev på något underligt sätt kvar på saluhallen och svängde våra lurviga :P Jag träffade en massa folk som jag kände igen från gymnasiet och Sandra tyckte typ att jag var konstig som "kände alla" :P haha...

Igår (söndag) åkte jag, mattis, jimmy och sara till fyrväpplingen och fiskade... i stekande hetta och strålande sol rodde vi omkring på en liten sjö och försökte fiska.... jag och mattis fick inga fiskar... så mitt tålamod var snart över... fick lite sol på mig iaf... vi klev i land på en klippa och satte oss typ i en myrstack och grillade :P men det var mysigt ändå och jag gnällde framförallt inget på heela dagen *stolt* eller kanske lite precis innan vi skulle åka hem, men då var jag trött, hade inget tålamod och tyckte att mattis var jobbig som prompt skulla ha sin vilja igenom att fortsätta fiska en halvtimme till.. men gissa vem som vann tillslut!? :P *moahahaa*

Nu ska jag hoppa in i duschen lite snabbt och sedan bär det av mot kirugen.... har tre katter som vill gå ut också... men bara två får... stackars Hymz vi måste börja uteträna honom på riktigt... det får bli på semestern...

1 kommentar:

  1. Jo det syns liiiite grann. Jag funderade nämligen på om det var ett av mina. Har tappat bort mitt favvohalsband och jag befarar att det har åkte med dammsugarn in i dammråttornas värld. :(

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers