9 augusti 2010

Kanelbullebak..

Maria, tack för omtanken och ja det är okej att du kopierar ;) Spread the message, så kanske man får fler riktiga vänner ;)


Idag har jag gjort lite allt möjligt... började dagen med att ta sovmorgon :P Klev väl upp vid lunch och åkte direkt till Granngården och inhandlade kutterspån eftersom jag hade för avsikt att städa chillaburarna idag, men väl hemma kom jag på andra tankar...

Istället blev det till att baka kanelbullar, och medans degen jäste så diskade jag undan större delen av det diskberg som vuxit fram under veckan.. For God's sake vi har ju diskmaskin, hur kan den trots detta bli diskberg? Kan det vara latmasken?? :P

Jag satte även Mattias i arbete att slita ut alla sängkläderna och tvätta dem :P Det är ganska äckligt egentligen hur sängkläderna ser ut efter bara någon vecka och ännu värre hur täcken och kuddar ser ut... ska tigga till mig en tid i Emis tvättstuga och tvätta alltihop... skulle iofs vara schysst att ha vintertäcken och sommartäcken... så att man kan byta... Synd bara att sängkläderna blir missfärgade och INTE blir snygga igen trots att man badar dem i vanish oxy action... och jag som ÄLSKAR vita sängkläder, helst av allt skulle jag ha helt vitt i sängen, men det går ju bara på hotell... suck....

Nu skulle jag hitta en bra bild på kanelbullar och sätta in, men hittade denna bild istället... Ascoola grejer... klicka på bilden för att komma till hemsidan som säljer dessa sittpuffar (tror jag att det är)

1 kommentar:

  1. Bara att välja en dag och komma hit, vi har tvättid i morgon men då är det vårt tvättberg som ska tvättas men det är bar att hojta till så bokar jag en tid!

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers