11 augusti 2010

Mattias är dum...

Han ska iväg till Råsunda och titta på fotbollslandskamp mellan Sverige och Skottland med två vänner... trevligt med en liten grabbkväll... mm... jag skulle ha suttit hemma i min ensamhet, men så frågade min pappa om inte jag ville gå med honom då och klart att jag vill...


Men då blir Mattias helt sur och tycker typ (men säger det inte) att jag förstör hela hans dag... Varför blir du sur? frågar jag, " Jo, för du kommer att sitta och sms:a mig hela tiden, var sitter du, var sitter du?". Detta förolämpar mig någe enormt... man ska alltså inte kunna gå på samma evenemang och kunna ha kul på varsitt håll? Lipsill som jag är pga denna månads giva med hormoner så börjar jag störttjuta och frågar Mattias " Ska jag sitta hemma helt ensam då? Tycker du det?!" Och han svarar helt allvarligt: "Du har ju fyra katter som håller dig sällskap!"
När han sa så ville jag bara slå honom...HÅRT!! 


Och inte kan han be om ursäkt heller... han inser inte ens vad han har sagt som förolämpat mig... dumma dumma pojke... BARA DÄRFÖR ska jag också gå på landskampen och jag ska inte säga ett knyst... inte ens om han frågar om han får åka med mig hem, så tänker jag svara... bajs på honom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers