16 augusti 2010

Min mobil är skrotad... :(

Eftersom inte min mobil blivit lagad ännu (beräknades vara färdig 13/8) och jag fick ett brev från försäkringsbolaget gällande telefonen idag, så anade jag  ugglor i mossen och ringde till onoff för att fråga vad som pågick...

Fick då veta att mina telefon är bortom all räddning och har skickats till skroten med minneskort och allt... :( God damnit... glömde ju att ta ur det (tror jag) och sedan tänkte jag att aja jag får ju hopas att det finns kvar när mobilen kommer åter, men ICKE!! :( Jag visste inte vad jag skulle säga när han sa att mobilen var skrotad, det var som att ta emot ett samtal om att någon hade dött... jag började nästa gråta... fast för att jag var så arg över att ingen ringt och sagt detta...

Kan man inte lyfta på luren och iaf ringa och säga att " du, jag är ledsen men din telefon går inte att laga, så vi kommer att göra såhär istället..."

Det som kommer att hända nu är att jag fick komplettera uppgifter till försäkringsbolaget (tack gode gud för att jag hade försäkrat den, för annars hade jag inte fått någon ny) och sedan ska dom godkänna detta och hålla på och sedan får jag en rekvisition för att hämta ut en ny mobil?? Fast ag hade ju telefonen på avbetalning hos Tele2, så jag lär ju ringa till försäkringsbolaget imorgon och höra mig för, samt ringa till tele2 också... men om jag inte väljer att skaffa en ny Nokia N97 mini, så kanske det blir en Iphone 4 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers