29 augusti 2010

Sista dagen på semestern...

... Imorgon börjar det hårda livet igen... börjar med ett dag pass också.. härligt Måndag morgon på 70A1, det kan inte bli bättre!? In i elden bara, pang på.... jag har ju stressat av nu under 4 veckor, så vi får väl se om jag bryter ihop för minsta lilla i morgon... det tror jag väl inte att jag ska göra... brukar klara av att hålla mig lugn och sansad... men we'll see ;)


Igår har vi trevligt folk över på kräftskiva/grillkväll... det var bara jag och Emis som åt kräftor, så man kanske inte kan kalla det kräftskiva!? Det var iaf en mysig kväll tycker jag.. tack till er som kom!


Alldeles nyss tog jag stygnen på Amelia... det gick jättebra, men jag fattar inte hur dom hade sytt, det var liksom inte bara tre knutar (som man är van med från jobbet) utan det var  tre knutar, som alla satt ihop med varann på någotvis... blev lite konfunderad först, men som sagt det gick bra... hon är jättefin nu! :)


Algot har ju också åkt på stryk av den där katten... det kanske jag har sagt!? Men halva kvällen igår satt jag och försökte få ut, vad som verkade vara en klo(?) som fastnat i hans kind... det kan vara en hudflik som har torkat och blivit hård, men då borde den väl ändå lossna när man pillar!? Vi ska ju och vaccinera kissarna inom kort, de kanske kan kolla då!?


Har försökt aktivera min sambo idag, dock utan resultat... föreslagit en MASSA roliga saker... Shopping i Kista gallerian (enda stället han tycker det är kul att kolla i affärer, typ), mat och bio i Uppsala (jag vill se Toy Story 3) eller bara åka till gränby och mysa... men inget verkar locka min lilla (tråkiga) älskling...


Jag ska iaf ta mig en kvällstur till gränby.... Jag har blivit så fruktansvärt torr om mina kinder, vet inte varför!? Så jag ska inhandla mig en vårdande ansiktsmask och fixa med detta ikväll och så ska jag nog färga mina ögonbryn också...sedan ska jag kanske hjälpa emis att färga sitt hår...hon skulle höra av sig... men jag har inget hört ännu...


jahapp... om man ska klä på sig något då...


okej, bye!


edit: Nu ringer Emis! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers