4 augusti 2010

Till minne av Tinky...


Jag berättade ju häromdagen att jag inte orkade blogga för att Tinky var nyopererad i förra veckan... tyvärr så klarade hon inte sviterna av operationen och somnade in i Mattias knä i går morse :( 

Jag har svårt att beskriva med ord hur ledsen jag är över att det var just hon... hon är den av mina chillor som betytt mest för mig under alla år... och jag vet att hon var mattias favorit också, även om han inte vill erkänna att han är jätteledsen över att hon är död...

Mattias kusin Danne var över idag och så frågade han om Tinky och jag tjuvlyssnade på när Mattias berättade för honom att hon dött... han berättade att hon var ju speciell eftersom hon var våran första chinchilla och att hon var så snäll... jag blev alldeles rörd, för han visar ju inte att han känner så... <3

Men nu finns hon inte mer och tanken på att jag aldrig mer kommer få se henne gör ont, men det börjar sakta sjunka in och vardagen börjar återgå till det normala... även fast jag grät tills ögonlocken nästan sprängdes igår och så har jag gråtit en skvätt på morgonen också... 

Vila i frid älskade Tinky, jag kommer att sakna dig och älska dig FÖR ALLTID! <3





1 kommentar:

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers