4 september 2010

Då har jag helg...

skönt

Idag skulle jag egentligen följt med Sandra och några till på Oscar Linnros på Smålands nation, men naturligtvis är mitt kårleg puts väck... så jag fick lov att ställa in detta...:(

I helgen är vi hundvakt åt älskade Gizmo, dock en aning mer trotsig än tidigare... nu ny kastrerad, då väldresserad... :P hehe.. nej men skämt åsido... han testar en ordentligt... så det blir lite skäll på honom... :P Men jag har pli på hundrackan... 

Vi fick även gå på lite kattjakt eftersom Amelia valde att dröja på sin entré... det var lite komiskt faktiskt för jag gick ut och ropade... ropade och ropade... och så hörde jag "mjau"... jag ropade igen... och så kom det "mjaaau" och jag kikade ganska långt bort eftersom det lät avlägset och det var mörkt... men sedan rätt var det var så hörde jag "mjau" och då var hon alldeles framför mig... kattracka... :P

Jag och mattias slog på stort och köpte 30 bitars sushi och delade på... just nu sitter vi och tittar på 'här är ditt liv' eller vad det heter... ganska ointressant...

Sitter även med sprayflaskan i högsta hugg eftersom Algot och Hümudd är på bushumör som spårar ur närsom.... nyss var det någon av dem som hade ganska så ont och det blev en massa fräs... och vi klarar oss från fler klös och bitskador ett bra tag framöver...

Själv är jag ledig i tre dagar nu... vilken lyx!!! Och jag ska bara slappa, kanske städa lite...men mest slappa... sova en massa och läsa klart mina två påbörjade böcker... :P

Men så är vi alla samlade inomhus i värmen... vilken lördags kväll va!? 

härligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers