7 september 2010

Idag har jag varit duktig...

... jag har städat hela huset för att överraska Mattias när han kommer hem... han kommer att bli så glad och tycka att han har världens bästa flickvän... :P

Haha... vilket drömscenario... alltså att jag skulle ha städat hela huset... nej, det har jag bestämt inte gjort! Jag har pulat med min nya hemsida på förmiddagen, det går framåt... och sedan lessnade jag på all disk som stod på diskbänken, så jag diskade undan litegrann och så har jag slängt in en maskin tvätt... det är var jag har gjort på hela dagen... bra va? :P

Som jag sagt tidigare så är jag latare än latast!! Allra helst om jag är ledig ensam... vilket jag ju varit nu i två dagar... I söndags var vi iofs lediga tillsammans, men jag var inte mindre lat för det ;)

Jo, jag har bokat tid för besiktning också, det var väl bra gjort!?

Nej, nu ska jag gå och ställa mig i hallen och se snäll ut, när mattias kommer hem :) haha... (känner mig lite smått dryg idag... det var länge sedan faktiskt... på riktigt!!) Sedan ikväll blir det fotboll på TV!!

Hej så länge!


Okej, dryg kanske... men inte fan är jag småfet och korkad :P

3 kommentarer:

  1. Tack! :-) Det är inte varje dag men ser ut som en puma. Ha! Ha! Japp! Hon håller på att utbilda sig nu. Hon har 4 veckor kvar och behöver modeller vardagar 10.00 till typ 14.00. Hon skulle bli jätte glad om du ville vara modell. Elizabet är välldigt noga och duktig. Oh övning ger ju färdighet! Hojta till om du vill ha hennes nummer. Kram!/M

    SvaraRadera
  2. Jag fattar inte hur man använder paint.net, har testat... Vadå bilden fungerar inte? Jag ser den ju

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers