1 september 2010

inte för att gnälla....

men fy FAAAAN vad trött jag ääääär!!!

Andra passet efter semestern och jag dööör... för det första kom jag på kl 00:10 att jag inte alls skulle jobba kväll idag som jag först inbillat mig utan jag skulle jobba dag... och naturligtvis var jag inte trött, så jag somnade straxt efter 01.... och upp igen kl 05:15... drygt....

Sedan blev det lite små stressigt på jobbet också, dåliga patienter och doktorer som inte är där dom borde... men men det löste sig ändå, även fast jag höll på att somna stående...

Slumrade till i soffan för en stund sedan, det hjälpte inte... ska gå och lägga mig straxt.... men imorrn jobbar jag iaf kväll = SOVMORGON!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers