22 oktober 2010

Ikväll ska jag jobba och jag HOPPAS att det blir en lugn fredagkväll.... annat orkar jag inte med... Jag kände mig inget vidare igår kväll, seg och febrig, men det visade sig vara falskt alarm... dock grymt ont i halsen i morse när jag vaknade... så något är på gång... frågan är bara vad och när!?

Ett annat bekymmer såhär lagom till helgen (som alltid när det gäller mina älskade djur) är att Algot börjat får problem med att kissa... i vanliga fall så sätter han sig på lådan, superkissar (stor mängd men som en högtryckstvätt) men de senaste två dagarma (igår och idag) har han satt sig på lådan och riktigt tagit i, suttit en låååång stund och när jag smygkikar efter att han varit där är det bara lite lite kiss i sanden... Har klämt på magen och löver urinblåsan för att se om han har ont, men det syns inga tecken på det... urinen luktar inte helelr någe konstigt... så de två alternativ jag tänker på är urinvägsinfektion eller stenar i urinen... fr hålal lite obervation på honom under helgen... nu måste jag göra mig iordning... jobbet väntar... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers