30 oktober 2010

Lördagen började bra med en lååång sovmorgon tillsammans med min älskade <3


Sedan gick vi upp och åt frukost, betalade räkningar  och jublade över att vi varit duktiga att spara pengar till vårat hus, nu har vi lite drygt 10.000 kr :) Nu fortstätter vi såhär!! Vilken kick man får av att spara! :) Jag som alltid fått en liten kick av att slösa... men det här känns tamejfan bättre!! :)


Jag betalade snällt p-boten för att jag var på så bra humör! :P Fast jag ska överklaga den ändå!! ;)


Imorgon kommer vår bästaste bästa vän Malin till uppsala på besök! Hon ska för första gången (?) få se hur jag bor och vi ska även ta en sväng förbi Emis och kika ;) Ska bli mysigt!! :)


Nu ska vi göra oss iordning och sedan ska vi ev. iväg till IKEA och köpa svarta LACK hyllor ;) Sedan ska vi låna skruvdragare av svärfar. Därefter bär det av hem för att städa... ;) Vi har släpat in frysen från förrådet till tvättstugan, nu ska vi flytta in den i köket också! :)


En bra lördag med andra ord!! :)


<3<3

1 kommentar:

  1. Låter som en trevlig helg. Här vankas besök av nyblivna mormor och plastmorfar :) ska bli såå mysigt!

    Ni får komma hit snart och hälsa på tycker vi! annars kommer vi och våldgästar er :D

    Kram!

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers