20 oktober 2010

Morgontrött my ass...

Faceboookstatus 20/10 kl 06:20
Uppe med tuppen... eller ja... Gizmo väckte mig, trodde han var nödig, så jag klädde snällt på mig och knallade ut i höstrusket... men någon beslutade sig för att INTE göra varesig nr 1 eller nr 2... så vi gick in igen... men jag är vaken och jag har en hund som är vaken...morgontrött my ass!! :P Jag vet inte hur G tänker, men jag går nog och lägger mig igen!! :D


Om han nu kissar eller bajsar inne, då stryper jag honom!! :P Han är nog som jag... liiite för bekväm ibland... men han förstår inte att jag har honom här dels för att jag älskar honom <3 och dels för att öva på min självdisciplin... det är inte så jobbigt att gå upp på morgonen... fast det är ju såklart skönt att ligga kvar också!!! :)


godmorgon och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers