4 oktober 2010

Snart kommer Sara och Jimmys bebis!! :)

Igår och idag har jag suttit och fixat en massa med föreningarbete... vi har ju chinchillautställning i uppsala på lördag, så jag har grejat lite med utställningsprogram och funktionärsschema etc... Nu är iaf allt klart... *skönt*

Sitter i valet och kvalet om ajg ska färga håret brunt också... måste boka tid hos frissan i veckan, men kan verkligen inte bestämma mig... tror att jag kommer att förbli blond ett tag till... såg en tjej häromdagen som hade lite längre page än jag och blont vackert hår... så vill jag också ha...

Snart ska ajg bege mig till Gränby med Emis... Edvin fyller år idag, så vi ska försöka hitta något att köpa åt honom... det är inte det lättaste skulle jag vilja påstå...

Behöver köpa en ny datorn snart också, för nu har skärmen på laptopen börjat krångla igen... och nu finns ingen garanti som täcker heller... damnit...

aja hej så länge!

3 kommentarer:

  1. Ja nu verkar det hända grejjer iallafall.
    tog en 40 (!) min promenad med Tina och hade typ en enda lång sammandragning hela vägen.
    Hoppas, HOPPAS det vill starta av sig självt nu!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du är jätte fin i ditt blonda hår! /M

    SvaraRadera
  3. samma som innan, möjligare mjukare och kortare tapp dock!
    hejja Hejja!

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers