24 oktober 2010

SUNday, borde inte solen skina då?!

Denna söndag började med att jag vaknade av att en liten chillapojke (läs: Beach) drog en av singa gnagpinnar längst med gallret på sitt 'slott' och orsakade på så vis en massa oväsen... och jag som är sä lättväckt.. tur var väl att jag ändå skulle gå upp tidigt...

På jobbet började dagen bra, köksan hade bakad scones till oss!! Guldstjärna i himlen! :D Och sedan har dagen flutit på i lagom speed... är dock en aning slutkörd mentalt för att det var något att göra hela tiden... det var ALLTID någon som var och tjatade om någonting... och detta hade jag klarat av galant om det inte vore för att min arbetsskjorta... eller bussarong som det så fint heter... skavde något djävluskt på bägge sidor på halsen... Jag skulle naturligtvis ha gått och bytt bussarong... om det inte vore för att folk var efter mig hela tiden... :P haha... allt har sin orsak... tur att man tycker om sitt jobb ändå!! ;)

När jag kom hem så var Krippe och Madde på besök, så jag fick en blåbärsmuffins som de hade handlat med sig... mums... sedan åkte de hem och Mattias åkte och repade... så då var jag ensam halva kvällen... hungrig som ett as... och orkar inte laga mat till mig själv... damnit...

Ska gå och läga mig tidigt ikväll... har dock insett att jag slarvat bort min fina filofax, så jag vet inte hur jag jobbar i veckan som kommer... ett är då säkert.... jag är ledig på måndag... i morrn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers