15 november 2010

ang. mammas kissetjej

Mammas kisse ska få provbo hemma hos Emis svärföräldrar i Vedyxa... :) De har en annan honkatt som är lite special, så de måste tåla varann... ;) Men jag tror att det kommer att gå superbra!!

Jag tycker inte heller att det är rätt att avliva en frisk kisse, men jag hade aldrig låtit det gå så långt... min mamma vet att jag skulle låtit katten flytta in hos mig eller hos Emis... därför hon sa så... men jag blev en aning stressad... lite utpressning :P

Så förhoppningsvis har hon hittat ett nytt hem!! Ska bara se till att få henne kastrerad och vaccinerad också!

Tack allesammans för er hjälp! ;)


Hümudd är annars tokförälskad i Bebis... *bildbevis*







2 kommentarer:

  1. Härligt! Sorry om det blev tjatigt med 2 svar i ditt föra inlägg, trodde inte det första gick fram, det syntes inte när jag skickat.
    men jag hoppas det går bra hos svärisarna! :)

    SvaraRadera
  2. Om vi hade hus nu.. Så skulle jag tagit henne dirr! Elis höll me han me. :-) Men jusst nu så går det inte. Men jag hoppas att det funkar med Fisen. Hon skulle nog trivas ute i Vedyxa. Så kan ni ju hälsa på henne oxå. Kram!/M

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers