28 november 2010

Mental breakdown

Denna jobbhelg har varit sugig... :( Tur att man har underbara kollegor iaf... :)

Vill inte gå och lägga mig, vill inte att morgondagen ska komma... vill inte avliva Bless... Gick in på veterinärens hemsida och man kan boka tid för avlivning där... jag tänkte göra det, men jag kunde inte... jag förmådde mig inte att göra det... jag får ringa i morgon... 

När jag kom hem från jobbet tog jag ut honom och gav honom lite smärtstillande, sedan satt jag med honom på bröstet i 40 minuter... han vet att något är på gång, för han satt helt stilla och bara myste med mig... annars bruakr han vara sprallig... men han är väl trött av smärtisen också skulle jag tro...

Nej, det är väl dags att gå och sova nu ändå.. mardrömmarna kommer att avlösa varann, det brukar de göra när jag haft det stressigt på jobbet och ska upp och jobba tidigt igen.. och nu när min älskling är dålig... 

Vi få se om jag orkar skriva i morgon...


1 kommentar:

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers