13 november 2010

Summering av dagen

Då var dagen snart slut... har jag gjort det jag skulle?? 
  1. Städat?? Nja...lite...
  2. Åkte med Mattias till fotterapeuten!? Jajjemen, dessvärre kunde hon inte göra så mycket mer än vad jag redan gjort här hemma, så om det inte lägger sig underhelgen med alsolsprit i dunstomslag så blir det att gå till husläkaren på måndag!! 
  3. Bytt sand i kattlådorna? Nix, vi gör det imorrn
  4. Duschat Gizmo?? Nej det blir senare ikväll efter sista kvällsprommisen!! 
Så vad har jag egentligen gjort idag??
  1. Handlat godis och lite mat :) Julmust!!
  2. Tittat på film (se föregående inlägg)
  3. Promenerat med Gizmo
  4. Varit hos Becke och Ingemor och tittat på när de river deras gamla hus
  5. Fått ny brevlåda! :)
  6. Nu, ska jag titta på BERT på Barnkanalen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers