25 november 2010

Vilken underbar morgon (läs: förmiddag)

Sovit riktigt länge eller aa till 10, sen ville inte katterna mer... gick upp och softade omkring lite, ringt till sambon  och bett honom att köpa en "skösnyffel" så att jag iaf kan ge mig på ett försök att skotta snö... OM jag hittar mina termobrallor vill säga... 


Planerna för dagen är ustakade sedan några dagar... eller iaf för eftermiddagen... kl 16 ska jag möta min mor och börja plocka lite i hennes lgh...  flytt 1:a januari juh, bäst att börja i tid liksom...  men innan dess hade jag iaf tänkt försöka skotta lite snö och även ta tag i i några chillaburar... Satt och funderade på att sätta ihop några chillapar, men det ser mörkt ut...  


Ikväll ska ag iaf försöka grooma mina chins lite inför julen... mina större planer på att julstäda här hemma till tonerna av julmusik på HÖG VOLYM grusades i morse när jag insåg att ljudet på datorn räcker inte ut till köket och jag hittar ingen ljudkabel så att jag kan koppla in den i stereon... bra ursäkt va!? :P


SÖT CHINCHILLA, dock ej min egen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers