26 december 2010

Annandagen

jahapp, så var julen snart slut... ikväll vankas de sista julklapparna och i morgon väntar vardagen med jobb på 70A1... hoppas på en lugn, kaosfri, måndag... men jag vettefasen vad jag har att vänta... tur att man är stresstålig!! :)


Som ni nog märkt har det snöat en del under natten... och här där jag bor har det iaf sagts att målet är att vägen ska vara snöröjd kl 06:00... idag röjdes den inte förrän kl 11:30 typ... när jag satt och klurade på detta fick jag en klump i magen... tänk om jag skulle behövt åkt och jobba i morse, då hade jag GARANTERAT kört fast eller kört av vägen... snacka om tur att jag inte skulle upp och jobba i morse... :P (när det gäller att köra av vägen, bli insöad eller få soppatorsk är jag inte vidare stresstålig!!)


Hoppas att vägen är snöröjd i morgonbitti när jag ska ut och åka kl 06:20... fast i morrn är det ju somsagt vardag, så då lär allt vara som vanligt! :D


Lista över gårdagens julklappar:

  • Av Birgitta och Elin fick jag två urmysiga chillifiltar (bruna/vita) och The Big Bang Theory s1 och s3. Säsong 2 var tydligen slut, så den ska jag klicka hem själv ;)
  • Av Emma och Henrik fick jag och Mattias en digital fotoram 7" :) Den ska jag ha vid sängen och ha med mig på ALLA resor! :P
  • Mattias fick kalsonger och ett hardcase till sin elgitarr.
Idag köpte jag ju en ny dator :) Så jag har installerat min färgskrivare som jag fick av Mattias i julklapp och även kikat på 4 avsnitt TBBT <3<3

Nu sitter jag och klurar på vad jag vill ha för tatuering... jag gillar stjärnor och Rihanna har en perfekt tatuering i nacken som jag funderar på att kopiera mer eller mindre rakt av... 



1 kommentar:

  1. Jag hade oxå funderingar på att göra den tatueringen med stjärnorna. Så himmla snyggt! Gör den!! :-) /Maria

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers