16 december 2010

Drömt en massa knasiga drömmar i natt igen... bland annat att en grävling tagit sig in i en källare som jag ägde... och den hade ätit upp både julskinkan och julkorven... jag lyckades hitta grävlingen och fick liksom kila fast den med min fot mot väggen för att den inte skulle bita mig...


Det ska tilläggas att jag är LIVRÄDD för grävlingar alltsedan min farmor skrämde upp mig och emis när vi var små... det första jag tänker om jag är ute och går (på landet) när det är mörkt ute är inte att det kan finnas bedragare och våldtäktsmän... utan att det kan finnas grävlingar som kan bita en i benen.... huvva...


Igår va mattias lite sjuk när jag kom hem, typ influensa symtom... men med en ibumetin och lite sömn så verkar han ha repat sig en aning... eller ja tillräckligt för att åka och jobba... jag jobbar kväll idag och jag har försökt plocka lite härhemma nu på förmiddagen, mest blivit att plocka lite tvätt... vi ska ju ha en besiktningskvinna på besök på måndag, så vi måste se till att hon kommer åt avlopp etc... 


Nu bär det av till duschen... :)


pyss


Men fastän att jag är livrädd för grävlingar, så tycker jag att de är förbaskat vackra djur!!
Bilden är lånad HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers