11 december 2010

julfest och idolvinnare

Julfesten var tokrolig! Jag höll mig som jag tänkt mig "lagom" nykter... fast jag känner mig inte så "lagom" bakis... eller jo... jag slutade dricka före midnatt, så jag vara pigg på jobbet sedan... är uppe nu och preppar litegrann... dricker några glas vatten... äter en smörgås... dricker lite multivitaminbrus... jag kommer vara fit for fight...


Det hände en del snaskigheter, dock inget som jag kan skriva här i bloggen... :P 


Sedan vill jag bara skriva några rader om idolvinnaren... Jay... Det var ju kanske inte direkt så oväntat att han skulle vinna hela skiten... inte heller blev jag något chockad när han erkände att han  rökt marijuana under turnén och jag blev faktiskt inte heller förvånad över hans "kärleksrelation" med Minnah, trots att han har en flickvän, som han förövrigt varit gift med och sedan skild ifrån en gång...


Hursomhelst... jag skiter i hur bra folk tycker att han sjunger... jag kan inte hålla med om det... eller alltså hans bad boy attityd förstärker bara min åsikt om att han verkar vara en duche bag... dvs skitstövel... en slusk... ett drägg... det kanske inte är så, och jag må vara fördomsfull... men nånting med honom har gjort att jag ogillat honom from the start... nej.. hade hellre sett en annan vinnare i idol... för vad nu det är värt...


Mer vatten.... tjipp tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers