14 december 2010

Julklappsshopping

Dagen började med att en teleförsäljare från TELE 2 ringde och försökte pracka på mig ett mobilt bredband... själva dealen var bra... 99:- i månaden och man fick surfa för hela summan, dock använder jag inte datorn någon annanstans än hemma, så det kändes sjukt ovärt att betala en månadskostnad... han tyckte dock att nu är väl isf ett perfekt tillfälle att bära med sig datorn... njae... jag tackade vänligt men bestämt ej... han blev nog lite sur... 

Sedan begav vi oss ned på stan för att Mattias skulle klippa sig... riktigt snygg blev han.... eller aa han är förvisso alltid snygg, så snyggare då ;)

Sedan åkte vi hem en snabbis och sedan bar det av mot Kista galleria för julklappsshopping i stora mått... :P 

Idag har vi köpt julklappar till:
Max och Stella
Hasse och Nina
Micke (mammas sambo)
Susanne (pappas fästmö)
Alex (1 av 2)

Kvar att köpa till:
Alex (2 av 2)
Edvin
Tom och Lukas
Robin och Jens

Nu ska jag logga in på internetbanken för att se hur mycket pengar jag har kvar... dvs om jag vågar!! Sedan bär det av mot djur & hobby för att inhandla chillapellets!! :) Ev blir det en sväng till IKEA också för att köpa glödlampor!! En lampa har slocknat i hallen, så det är kolsvart där just nu... svårt att ta sig fram... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers