25 december 2010

När juldagsmorgon glimmar...

jag vill till rean gå... :P hehe


Godmorgon alla underbara!


Hoppas att ni hade en bra julafton för det hade jag :) Dagen började med presenter på sängen :) Mattias fick en jättefin JetSet-klocka av mig som tyvärr var lite stor, men han vill inte låta mig minska den, han vill att Maria gör det... "hon som kan" säger han :P


Jag fick en färgskrivare (som dock inte går att koppla in i laptopen än och som inte heller fungerar via WLAN:et som den SKA kunna göra för att min stationära dator är knäpp), men det är bara positivt för det är ett bra argument till varför jag ska få köpa en ny laptop, en bättre laptop men cd- enhet  och 17"-skärm :P... Och så fick jag en digital fotoram att ha som nyckelring... och den är ROSA!! :) Har redan lagt in lite bilder på katterna :)


Efter julklappsutdelningen så åkte vi till Hasse och Nina och åt glass och After Eight... sedan bar det av ut till Pappsen och Susanne i Knutby med Emis och Edvin. Alex, Jossi och Lukas var där också! :) 


Av pappa och Susanne fick jag ett rosa nail kit (rosa neccesär med nagelstärkare, nagelbandskräm och miona favvohandkräm från ACO) och 500:-, av Emis och Edvin fick jag Teacupljus (!?) man lägger de hursomhelst i en såndär oljelykta som man har till doft olja, så luktar de gott! och så fick jag ögonskugepennor... av jossi fick jag en maraboukaka :)


Mattias fick en väckarklocka med projektorklocka av pappa och susanne, han var mycket nöjd!! :D


Idag ska vi först bege oss till Sävja och fira med Birgitta, Elin, Ted, Emma, Henrik, Max och Stella och sedan ska jag (och förhoppningsvis Mattias) åka vidare till Mamma och Micke i Vänge :)


Imorgon firar vi hemma hos Hasse och sedan är julen slut.... Vi ska försöka ta en svåäng förbi rean också och inhandla en ny dator!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers