29 december 2010

natti

jobbat i kväll... jag vettefasen alltså, jag är helt ur gängorna... får inget att funka som jag vill... förut hade jag flyt, nu har jag så sjukt oflyt... :S

nu ska jag iaf gå och sova och försöka att INTE drömma om jobbet, vilket jag med all säkerhet kommer att göra (som vanligt när det varit rörigt och mycket att göra)...  jag drömmer om vadsomhelst, till och med mina mardrömmar om att tappa mina tänder... aa njae... förresten inte... 

Mitt stående motto är "Vill du ha något gjort, får du göra det själv"... Det är inget bra motto för min hälsas skull, men jag gör hellre saker och ting själv än att springer och tjatar på andra...

men nu som sagt... sängen... natti.. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers