17 januari 2011

Dag 10: Det här hade jag på mig idag

Såg att temat för dag 10 (Det här hade jag på mig idag) och dag 14 (Vad hade jag på mig idag?) var very similar, så jag får klura ut något bra till dag 14 istället! Någon som har något bra förslag? Ordet är fritt! :P


Dåså dagens tema: Det här hade jag på mig idag...


Från 06:45 till 16:00 (+ 20 minuter övertid) gled jag omkring i mina vita scrubs (dvs sjukhuskläder), har tyvärr ingen bild på dem, men alla som varit på Akademiska vet hur de ser ut :P


Och när jag kom hem så provade jag mina nya långklänningar som jag klickat hem från HM :) Köpte även en långkjol och den har jag på mig nu.. asmysig!!


OBS! Sliten efter en lång dag på jobbet, som undersköterska...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers