19 januari 2011

Dag 12: I min handväska

Hehe... när min kollega Elin och jag gick från omklädningsrummet ikväll så frågade hon mig: Men Michaela, har du inte glömt din väska nu? För en tiondels sekund fick jag panik och tänkte att jo jävlar, men sedan kom jag på att jag har ju typ slutat använda handväska... allt jag behöver släpa med mig får plats i jackan... tragiskt va?


OM jag hade haft en handväska idag skulle den ha innehållit följande:

  • Mobiltelefon (Nokia N97 Mini)
  • Hemnycklar
  • Bilnycklar
  • Passerkort och skåpnycklar
  • Min rosa FiloFax
  • Ett läppglans
  • Ett läppbalsam
  • En penna eller två
  • Några papperslappar (post-itlappar och/eller kvitton)
  • Solglasögon
  • Min favvohandkräm med canolaolja och Q10 från ACO.
  • Smulor och annat skräp
Det var nog allt... inte så intressant väska med andra ord...

Kanske ska ta och införskaffa mig en väska ändå, såg att H&M hade flera snygga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers