22 januari 2011

Dag 14: Detta irriterar mig

Som ni kanske kommer ihåg så bad jag om förslag på tema för denna dag, eftersom inga förslag kommit (har ju inte så många läsare!?) så hittar jag på ett själv... det blir ett gnäll-inlägg

  1. Dryga människor
    Visst jag kan också vara dryg, men jag ogillar verkligen när folk säger saker bara för att säga något och ofta är det bara blaj blaj som kommer ut... som en som kommenterade så jävla onödiga grejer på ett inlägg som jag gjort på FB.... jag raderade alla killens kommentarer bara för att jag blev så less... om du inte kan säga något värt att lyssna på, snälla säg ingenting alls... visst alla får ha åsikter, men alla åsikter behöver tamejfan inte yttras... 
  2. Bilister som inte kan köra bil
    Behöver jag säga något mer? Bara för att det är snö ute behöver man inte köra 30 på 70 väg... suck...
  3. Cyklister utan lysen
    För det första är det olagligt, för det andra så; vill ni dö!?
  4. Mycket annat i denna värld...
Så nu känns det mycket bättre! :)

Ikväll har vi Peter, Jimmy, Sara och Maja på besök och äter god mat, spelat spel och myst med Majamys :) Hon har blivit så stor, och är så himla gosig... Lenare än chillorna :) Jag måste ha mig en bebis... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers