4 januari 2011

En sak har jag lärt mig idag...

och jag vill dela med er av detta, så att ni inte gör samma misstag alltså... here we go...
Sitt (för allt i världen) inte och "skryt" om att du ska vara ledig i två dagar och hur j*vla skönt det ska bli, för nog är det väl då typiskt att chefen tittar in och säger: Michaela, vi har en sjuklucka i morgon, kan du jobba!? 


Jag hade kunnat säga nej, men chefen bönade och bad :P hehe... nej men hon sa snälla rara... okejrå...  SÅ JÄVLA TYPISKT! Jag är så lättövertalad...  god damnit!! Aja jag ser ändå fram emot morgondagen, för i morgonkväll ska vi till Marie och köpa hem sushi och ha lite qualitytime vi brudar... myys!


Har ni någongång varit med om ni har hållit på att somna när ni utfört en arbetsuppgift!? Vi (jag om en kollega) hade en diskussion om detta idag och både hon och jag kände att vi var så trötta att vi kunde somna när vi stod och fyllde på läkemedel i medicinvagnarna... det är tursamt nog en arbetsuppgift som man inte behöver vara 100% på alerten för... snarare 50%...men naturligtvis är vi noggranna trots trötthet ;) Men summa summarum... man är rätt så trött om man håller på att somna ståendes, arbetandes... :P


Nu är det iaf dags att stämma träff med John Blund som mamma brukar säga...


Natti<3

1 kommentar:

  1. SV: I know ;P men det är fint. Dock äger jag ju bara randiga tröjor nu typ. :/

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers