9 januari 2011

Halt ute

Har varit ute och farit med bilen såhär mitt i natten... var hem till Sandra i hennes nya, superfina lägenhet och firade att hon fyller 25 år på måndag :) Kul att träffa både nya och bekanta ansikten :)

Sandra bjöd på snittar och annat smått och gott, till efterrätt blev det marängtårta med mandelbotten och daim... fast utan maräng dårå... :P hehe gott var det!

Påvägen hem så passade jag på att sladda lite med bilen... eller ja... jag gasade och det var så fruktansvärt halt ute, så det sladdade liksom automatiskt... lite kul var det...

Nu sova, imorgon blir det kvällsjobb och ni mina kära läsare har att se fram emot Del 2 i följetången (Min första kärlek) ;) Och jag lovar er ett ärligt inlägg  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers