15 januari 2011

Vilket elände...

Som ni säkert förstått så har ytterligare en av mina chillor gått bort... andra på två veckor som bara lägger sig ned på burbotten och mer eller mindre ger upp... igår fick jag åka in med Cookie och ta bort henne... ödets ironi är naturligtvis att det var SAMMA djursköterska och veterinär som tog emot oss nu som det var när Stumpan var dålig... visserligen bra, för de hade Stumpan färskt i minnet och kunde jämföra tillstånden som bedömdes vara av samma sort... 


Så vi åkte vill veterinären kl 00:10, kom där ifrån 01:30 och somnade inte förräns 02:30... och upp och hoppa för att jobba kl 06:00 *gah*... Grät en massa däremellan också :(


Påväg till jobbet i morse höll jag på börja grina flera gånger, men det hjälper att prata om det iaf har jag märkt! Slutade tidigare från jobbet och åkte och lämnade Cookie hos en veterinär som är expert på chillor.. hon ska obducera Cookie och förhoppningsvis får vi svar på vad felet är....


Sedan var det bara att åka hem och plocka... och sedan kom hela tjocka släkten för att fira min mattis som fyllt 25 :) Mycket trevlig tillställning... synd bara att jag är trött eftersom jag inte sov så mycket inatt, så nu har jag, tråkmåns som jag är, isolerat mig i sovrummet... 


Nu ska jag sova 


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers