9 februari 2011

3 av 5

jobbdagar i rad avklarade... bara två kvar sedan ledig helg *woho* :D


Imorgon fyller mamma 50 och jag mitt pucko hade glömt att pria ledig kväll och har inte kunnat byta, så jag ska till mamma på brunch i morgon :) Sen blir det kvällarbete på 70a1


Dock händer det inte bara roliga saker just nu... mattias gulliga farmor är sjuk, jag berättade ju för ett dag sedan att Dagmar hade ramlar och brytit höften (!?) och hon mådde ju hyffsat bra efter detta, men nu är det tydligen som om hon tappat livsgnistan... :( så det känns jättetråkigt och väldigt ledsamt... Jag fick tyvärr aldrig lära känna Dagmar innan hon blev dement, men det lilla jag lärt känna det senare versionen så är hon helt underbar! 


Jag håller tummarna för att det bara är något tillfälligt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers