22 februari 2011

Det är tydligen bara tisdag idag... *lost*

Höll på att garva ihjäl mig när jag läste detta blogginlägg ... :D


Jobbdagen har varit lugnare än igår, dock fick jag sån där jobbig hjärtklappning igen, trots att jag denna gång INTE kände mig speciellt stressad... pulsen var hög ca 90-100 men blodtrycket var ok 125-75... inre stress!?!?


Blidde ingen värdering av huset idag heller då värderingskillen var sjuk... men det var skönt att bara komma hem och slappa liksom... Men nu är det iag städat! :)


Imorgon fyller min älskade lillasyster 18 år (!!!)... dock ligger hon magsjuk nu, men jag hoppas hos mår bättre till på fredag då vi ska göra sushi :)


Nu slapp och slö.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers