16 februari 2011

gullgubbe

Ibland kan komplimangerna komma på de mest underliga sätt... :) 
Jag: Karsten, nu ska vi vända dig åt andra hållet, går det bra tror du?
Karten: mjae... det beror väl helt på...
Jag: Beror på vadå?
Karsten: På din vackra frisyr (utåtflätad lugg och hästsvans)


OBS! Karsten heter egentligen något annat, namnet är figurerat pga sekretess :P


När jag kom hem höll min älskade gullgubbe hemma på att laga mat... mattias har en tendens att snöa in sig på en maträtt... härom månaden åt vi isterband minst en gång i veckan, därefter åt vi raggmunkar minst en gång i veckan... nu har vi de senaste två (!!!) veckorna ätit risotto i olika varianter FYRA (!!!!) gånger!!!! Mattias tycker att det är vrålgott, men jag lessnar snabbt på allt som inte är sushi... så jag är som ni kan gissa rätt så jävla less!!!! 


Nu ska jag gå och svida om för lite träning på F&S... orkar egentligen inte, men vill man vara fin.... jag får ju sova efteråt!! ;) När jag kommer hem så ska jag börja kolla på TBBT säsong 2 som jag beställde hem idag... woho... :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers