5 februari 2011

Vilken makaber syn!!!

När jag kom hem från jobbet idag skulle jag bara in och byta skor (från mina luffiga uggs, till mina nya svarta fina converse :P) och när det gäller skor som man måste knyta så blir jag som en gamma lkärring... typ likstel och måste antingen sätta mig ned och ta på mig skorna eller ställa upp foten på en stol/pall/bänk eller whatever... jag gjorde iaf det senare... alltså ställde upp foten på en pall för att knyta... 


Iaf så knöt jag ena skon och tittade ned på golvet där det låg något som såg ut som en av kissarnas leksaksråttor... liten pälsgrej med svans ni vet?... så gick jag över och knät den andra skon samtidigt som jag pratade med Mattias i telefon (multitasking kallas det)... hursomhelst så kollar jag på kattleksaken igen och tänker att vad fasen, leksakerna har väl inga ben? 


iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhh..... det ligger ju förtusan en död mus i hallen!!!! Jag ser ganska så snart att det är en halv död mus... bara bakdelen... och huvudet ligger en bit ifrån... mellandelen saknas helt.... det är som om iskallt vatten sköljs längs ryggen, jag börjar typ småskrika i örat på mattias och börjar nästan gråta... 


Som jag berättat tidigare så tycker jag möss är söta, sålänge de är utomhus eller tammöss :S Iaf var detta en minst sagt makarber syn... en decapitated mouse liksom.. stackarn.... dock skönt att veta att kissarna gör sitt jobb <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers