6 mars 2011

Att skryta!?

Ligger i sängen med datorn i knät och filosoferar... minns ni att jag sa att jag aldrig skulle klara av att vara med i bigbrother!? Jag ska dels förklara detta lite närmare och sedan förklara mina åsikter kring fenomenet skryt...


Big Brother dårå... Tänk er BB-huset med alla dess olika personligheter... vissa hörs mer än andra och folk ska ständigt överrösta varann... det skulle aldrig gå... vi var 10 pers i Trysil (visserligen huffsat liten yta), vi var utomhus mestadels av tiden, och vi var bara där en vecka.... jag pallade inte tjattret... jag liksom isolerar mig och läser hellre en bok för att stänga av öronen en liten stund... det kanske inte är så vidare värst trevligt av mig, men det är trevligare än att jag riskerar att få ett utbrott... :P Har hittills aldrig hänt, be till gudarna att ni slipper bevittna det... :P Så gott folk, det är anledningen till att jag inte skulle medverka i BB... jag skulle vara tråkig tv med andra ord...


En annan sak som jag börjat klura på vad gäller BB är allt skryt som man ständigt hör... jag hatar skrytsamma människor som vara försöker vara bättre och märkvärdigare än alla andra... okej att man kan skryta på ett skämtsamt sätt, tex att man har nu mobil eller att man ska på något speciellt... men att skryta om allt... det är inte okej... attention seekers går bort hos mig... 


Nu ska jag försöka sova, lär drömma om Zombies i natt medtanke på att jag spelade ett zombiespel (Red Dead Redemption : UnDead) på Mattis PS3 och har tittat på både The Walking Dead och Dead Set...


God natt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers