31 mars 2011

Belöning för lönen

Drog med mig sambon till IKEA och inhandlade en EXPEDIT hylla som vi ska ha liggandes bakom soffan för att katterna inte ska kunna fortsätta köra klösrace på baksidan... :S Dumma katter *grr* MEN bara för att jag älskar mina katter så köpte vi en handdocka som Hümudd tyckte var JÄTTEROLIG att leka med... fast han får verkligen jaktinstinkt och morrar, biter och sparkar på den... :P Och när jag drog ur handen så bar han iväg med den som sitt byte... söt! 
IKEA EXPEDIT 699:-
KLAPPA HUND 9:-


Sedan har jag beställt lite roligt från nätet också ;) 


Wonderbra gel push up BH, 349:- www.nelly.com


Leopard jumpsuit 249:- www.hm.se

Foundation och concealer från Wet'nWild www.nelly.com





2 kommentarer:

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers