22 mars 2011

Skev självbild

Läste ett inlägg nyss hos Petra om skev självbild och jag känner igen mig i det hon säger... Jag tycker också att jag ser 10 kg större ut, att min röst låter asfult när jag pratar och att jag ser annorlunda ut på bild än hur jag själv upplever att jag ser ut på kort/film....


Därför blir man sjukt glad när folk på krogen ger en komplimanger... inte för att jag inte får komplimanger av älsklingen och mina kära vänner, men när någon helt utomstående säger något så blir man jag sjuukt glad... och vilken boost man får i självförtroendet...


Jag har skev självbild och jag ska försöka göra något åt det... först ska jag se till att börja träna ordentligt... (personlig tränare sökes) och sedan får jag ta det därifrån... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers