11 mars 2011

Solen spelade mig ett spratt

När jag vakande kl 9 i morse så sken solen mig rakt i ansiktet... och det värmde så gott genom rutan. Härligt tänkte jag, det är säkert flera plusgrader ute... *mys* Gizmo har sovit hos mig i natt (och skött sig exceptionellt bra!!) och fastän vi båda är morgontrötta och lite lata, så masade vi oss upp och ut. Klädde mig för varmt väder och solglasögonen åkte på, men jag räknade inte med att det skulle blåsa så djävulskt. KALLT!!! Så det blev bara en 200 meters promenad.. :) Men han gjorde både ettan och tvåan iaf :)


Det är ganska så blött ute, slaskig snö och stora vattenpölar och det faller liksom inte Gizmo i smaken, så han vill inte heller promenera längre bitar även om han kanske skulle behöva det... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers