5 mars 2011

Trysilveckan

Lördag: Åkte bil mest hela dagen... sov en massa...

Söndag: Åkte skidor, helt ok skidväder... lagom kallt/varm... lyckades med årets vurpa i typ andra backen... Händelseförlopp: Svängde höger, höger skida skar till, löste ut och höger pjäxa slog till i marken varpå jag ramlade åt vänster (på min stav!?) och ådrog mig ett STORT blåmärke... Slog även huvudet i marken (tur att jag hade en hårtofs som dämpade något) och ångrade genast att jag inte köpt någon hjälm (bara för att jag inte hittade någon som var snygg nog)... Fick iaf ta av mig skidan och gå upp och hämta den andra innan jag kunde ge mig på det igen...


Måndag: Min födelsedag!! :) Fick frukost på sängen och strålande sol som på beställning... :) En bra dag! Dock fick jag ingen födelsedagspresent av min älskade... fy skäms!! 

Tisdag: Skidor och våfflor i backen

Onsdag: Stannade hemma idag, dåligt väder (= dimma)

Torsdag: Toppenväder igen! :) Skidor hela dagen! 

Fredag: Hemfärd... innebandymatch på kvällen... Storvreta- AIK som bortalaget dessvärre vann... 
(en liten notis bara... om jag vore en elitspelare i någon som helst lagidrott så skulle jag ALDRIG ALDRIG ALDRIG gå med i AIK... inte ens för alla pengar i världen... nej blä) Väl hemma sedan blev det en massa mys med katterna som jag saknat så!! :)

Lördag... STRÅLANDE SOL!! :) Ska snart åka ut med bror till Knutby och sedan bär det av till Sollentuna för kalas hos lillkusinen!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers