28 april 2011

Blond på måndag

Min frisör Sara är på utlandssemester denna och nästa vecka... surt.. jag som ville färga mitt kaos till hår... så jag ringde till Blond istället och bokade en tid på måndag! :) Lär bli ruinerad, men det får kosta vad det kosta vill (nästan iaf)...  så jag är nöjd...


Ska spara ut min ögonbryn lite till och ev. färga dem nästa vecka också... Det är så jääävla fult nu när jag har dem på utväxt, men vad fan ska man göra!? Bara att bita ihop och se ful ut :P hehe... dock har jag inte bestämt mig om jag ska göra det själv hemma eller om jag ska boka tid hos proffs... kostar ca 300kr....  We'll see ;)


Väldigt ytligt inlägg här känner jag! ;) 


kramen



1 kommentar:

  1. En annan skulle nog också behöva ta sig förbi en frissa egentligen... Hoppas färgningen blir bra och att du idag får en trevlig valborg! Kram <3

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers