7 april 2011

Fast forward

Fasen vad snabbt den här veckan har gått.... i morgon är det redan fredag och på lördag är det chillautställning och min loverboy kommer hem <3 Jag har ju iofs jobbat hela veckan, så jag har inte hunnit tänka så mycket på ensamheten heller... har ju mina kissar som jag snackar med... och som håller mig sällskap om natten...


Jag har ju typ inte ätit ordentligt mat på hela veckan... men idag har jag faktiskt lagat mat :) se bild nedan :P Så i morgon är det jag som har matlåda *Stolt*




I morse vaknade jag 04:30 av att två katter slogs utomhus, så jag öppnade sovrumsfönstret och schyssjade åt dem, med gott resultat... men sedan måste jag ha glömt fönstret öppet när jag lade mig igen för när jag kom hem från jobbet kl 17:30, så satt Amelia bredvid yttertrappen och såg asnöjd ut... :P Hon är ju smal som en sticka så hon hade lyckats putta upp fönstret just så mycket att hon kunde smita ut... de andra tjockisarna lyckades väl inte ta sig igenom för de satt i hallen och surade när vi kom in :P hehe.... och somsagt för de som inte vet, så är våra katter innekatter som går ute... alltså bara när vi är hemma eller snart kommer hem... ALDRIG har de varit ute en heldag såhär utan att någon varit hemma.... eller Algot har ju iofs varit ute både en halv och en hel natt... men det var av ren jävulskap... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers