19 april 2011

Min mage skriker efter mat, men det finns ingen mat hemma.. i vanlig ordning... vilket ju såklar medför ett dåligt humör :P hehe...

Inget bättre blir det av att mina katter INTE kommer överens... skitkonstigt, för utomhus är det inge problem, men såfort vi är inne så är Hümudd på Amelia som en igel och Amelia är så jälva less och tjurig på honom att hon morrar och fräser, vilket ju trigga Hümudd ännu mer... suck... hoppas att deras nya klätterträd som kommer hem i morrn gör någon nytta! ;)

Tips hur man lättast löser en kattkonflikt (som pågått snart ett år) utan att behöva göra sig av med någon katt!? :S


Algot myser i vårjorden... :P

Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Blev det någon mat till slut då? :P

    katterna verkade i alla fall hålla sams när jag
    var där! Jobbigt att de inte gör det i vanliga fall. Tyvärr är jag ingen katt-expert så jag kan komma med några tips..

    Fin design :D

    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Testa sånt där Feliway! Eller iaf läs på om det :)
    Hoppas det blir bättre!
    Kram

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers