18 april 2011

Monday Morning

och vilken underbar sådan!! :)


Igår när jag gick och lade mig var jag helt säker på att jag skulle jobba dag, men så ville jag dubbelkolla en sista gång bara så att jag inte skulle komma till jobbet kl 06:45 för att sedan åka raka vägen hem igen... och då visade det sig att jag jobbar kväll! :) Risken finns att jag får jobba natt istället, men jag kan verkligen inte hålla mig vaken om nätterna... det bara går inte.. kanske om jag vetat om det några dagar innan så att man kunnat förbereda sig, men såhär plötsligt inpå, jag fick lite panik... :P


Tänk vad mycket gladare man bli av att solen skiner! :) Igår va vi på Vaksala torg och tog emot Storvreta, och det var verkligen sommarkänsla... :) Solen sken en rakt i ögonen och det var varmt och skönt... fasen fler sommarkvällar på stan är ett måste... :)

Har även blivit ruskigt baksugen också, hittade en tårta som ser fantastiskt god ut. Det är Jennie Benjaminsson som är med i Sveriges mästerkock som bakad och fotat. Hennes blogg Kalasgott hittar ni om ni klickar på bilden! ;)

Foto: Jennie Benjaminsson @ Kalasgott

2 kommentarer:

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers