29 maj 2011

Gympat

Har nyss avslutat ett 30 minuters gympapass framför tv:n... jag är helt slut och svettas som en gnu... :P Men det är verkligen inget för mig... Det passet jag gjorde idag var ett "gå ned i vikt" program, med hög energi och lite aerobicsfeelning över det hela... och jag klarar inte av att koordninera armar och ben... jag kan inte ens gå i takt på stället... bra där... funderar allvarligt på att följa med Emma och Rebecka på spinning... med risk för att dö i hjärtinfarkt :P hehe...


aja... jag bearbetar ju mattias på bebisfronten och jag vill nog gå ned några kilon innan jag blir gravid, för att inte behöva gå ned 10 kilo extra efter graviditeten... :P Jag har sagt det förut och jag säger det igen... 58 kg känns som min idealvikt, och då räknas jag fortfarande som normalviktig... så jag måste gå ned 6 kg... lättare sagt än gjort... funderar på att börja med cambridgedieten tillsammans med Emis som en chockstart och sedan börja träna regelbundet... we'll see... Jag vet att jag inte är överviktigt, men det handlar mer om att trivas i sin egen kropp....


Fast "gå ned i vikt" filmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers