2 maj 2011


Ja eller vad säger man!? Dagen började på Skin Care hos Camilla med ögonbrynsfärgning, plockning och fransfärgning... känder verkligen underbart att ha någon som pysslade om en, även om det smärtade att få brynen plockade ;) Men dit går jag gärna igen! 


Sedan gick jag en vända på stan... köpte en klänning på NewYorker och en ögonbrynspenna på Kicks... tror dock att det blev fel färg, lite för röd för mig... men vad fasen kostade den 260 kr så är det bara att bita ihop och använda den! 


Sedan gick jag till Blond och blev fixad i håret av Petra, fick även ryggmassage när jag satt i ursköljningen... en av stolarna var massagestol... lyxigt... Håret blev bra, en nyans mörkare än mitt vitblonda, men inte heller den färg jag var ute efter... men man kanske har för höga krav?? 


Men det kostar ju att ligga på topp...gick på 2000kr allt som allt... vågar inte ens kika in på bankkontot nu... man blir ju inte direkt rik som sjuksyrra heller... vore inte helt fel om man tjänade närmare 30 000kr... det skulle iaf motsvara allt slit man ibland tvingas stå ut med... Men man kanske måste söka sig till den privata sektorn isf?? Kanske plastikkirurgin?? :P

1 kommentar:

  1. E säker på att de blev jättebra, är riktigt nöjd med färgen. Du får ta med bild till frisören de brukar jag göra:)

    Måste tipsa dig om en ögonbrynspenna som jag tycker super mycket om- den kommer från Dior och heter Blonde. Älskar den å använder den varje dag! Såg att du redan shoppat en, men kanske till nästa gng:) ha en fin dag! Krammmm

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers