18 maj 2011

Onsdag 18 maj

Åh solen skiner idag (om än genom molnen) och jag är ledig... :) Om det ända hade varit liiite varmare (nu 20,8grader) och blåst liiite mindre så har jag genast gått ut och lagt mig på gräsmattan... men jag avvaktar lite... får gå omkring i bikini inne istället... :P


Dagens planer är iaf att föröka få tummen ur och städa lite här hemma... Mattias började så fint i söndags efter vissa hot från min sida ;) hehe...effektivt! :P så jag är väl så illa tvungen att fortsätta.... Men det är skittråkigt!!!! 


Ska försöka åka förbi jobbet en sväng i eftermiddag och låna kopiatorn eftersom min skrivare här hemma är kajko... den har svart bläck kvar, MEN den vägrar att skriva ut som jag vill... sedan har jag utbildningsdag i morgon... och vi har inte fått schemat för denna, så jag måste kolla upp detta... 


Vi hörs lite senare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers