13 juni 2011

Åh... :(

Blev lite ledsen i ögat för en stund sedan... min lilla älsk Amelia ställde sig och kissade på vardagsrumsgolvet... bara sådär... och jag blev jättearg på henne... eller aa... jag sa fyyy amelia och tog henne lite i nackskinnet... sedan släppte jag ut henne... och sen ringde jag till Mattias och skvallrade och efter det samtalet fick jag jättedåligt samvete... :( 


Fasen, Amelia har det inte så jäkla lätt... det är inte roligt att leva med två busiga kattkillar... speciellt inte eftersom den ena (Hümudd) utsett henne till måltavla för alla sina busigheter och hyss... jäkla kisse!! 


Allt startade när Amelia gjorde sig illa förra året och gick med tratt i två veckor... funderar på att utsätta Hümudd för tratteriet så kanske han slutar att vara så dum...!?


HOPPAS verkligen att kisseriet bara var något tillfälligt... vi ska till veterinären om någon vecka och vaccinera... får passa på att fråga då... Vill verkligen bara att det ska vara något tillfälligt!!


Min lilla älskling! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers