12 juni 2011

Barnvakt

Nu snart ska jag åka ned på stan med Emis och fönstershoppa lite, jag ska ev köpa mig ett par nya jeans också... och kanske några t-shirts också... 

Ikväll ska jag vara barnvakt åt Maja medan Sara och Jimmy åker och fiskar med Mattias... jag är inte så intresserad av fiske, så då passar det perfa att jag är barnvakt... Maja ska bara sova så det borde inte bli några problem... haha,,, konstigt att man har bättre hand om vuxna människor med egen vilja men är lite smått livrädd för att ta hand om en 8 månaders liten tjej... hehe... men det kommer att gå superbra! 

Emis följer med och håller mig sällskap, tänkte först att jag skulle köpa lite godis och smaska på, men sedan kom jag på att det är lite taskigt eftersom Emis går på diet... vill liksom inte fresta.... Hon har gått ned några kilo redan vilket är jätteroligt! 

Nu bär det av mot stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers