3 juni 2011

God förmiddag gott folk!


Det underlättar ju om man har kutterspån när man ska städa chillaburarna, men det står i baksätet på mattias bil... och som jag bad honom plocka in igår... suck... aja... skitsamma får städa i morgon efter jobbet istället...


24 dagar kvar till semestern varav 18 är jobbdagar.... jag döööör... vill ha semester nuuuuu!!


På måndag har jag satt min bror och sambo i arbete... de ska lägga om plattorna på framsidan av huset... det är 58 plattor det som ska tar upp, rengöras, och läggas tillbaka... för att få dem att ligga bra så måste man gräva ur lite, lägga markduk, sättsand och lägga tillbaka skiten... ;) Ska bli spännande!! :) Det kommer före och efterbilder! :P


Nu lite "brunch", snarare frukost.. sedan dusch och off to work.... somvanligt när det är fin väder.... kan det inte regna när jag jobbar!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers